Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina. We helpen je graag!

Bestellen & Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden alleen met PostNL en naar adressen binnen Nederland:

  • Verzending met PostNL kost €5,49
  • Een brievenbuspakket kost €3,49
  • Bestellingen vanaf €70 worden gratis verzonden
  • Bestellingen uit Arnhem-Zuid worden gratis bezorgd vanaf €15

In de check-out worden alle beschikbare opties voor jouw bestelling weergegeven.

Ik woon in Arnhem-Zuid, is bezorging dan gratis?

Ja! Als je in Arnhem-Zuid woont en je bestelbedrag is minimaal €15, dan wordt je bestelling gratis persoonlijk bezorgd. Dit verschijnt automatisch als bezorgoptie bij het afrekenen op basis van je postcode.

Kan ik mijn bestelling ophalen in Arnhem?

Op dit moment bieden we geen afhalen. Mocht je dit toch graag willen, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als je besteld hebt en je wilt je bestelling nog wijzigen, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@studio-leja.nl. Als je bestelling nog niet verwerkt is, kunnen we deze nog voor je aanpassen.

Is je bestelling al wel verwerkt? Dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je bestelling met PostNL wordt verzonden, kun je de zending traceren met de track & trace code die je in je verzendbevestiging kunt terugvinden.

In de regel geldt dat pakketten vóór 16.00 uur worden aangeboden bij de pakketdienst, de volgende werkdag bij je bezorgd worden.

Vanwege de grote drukte bij pakketdiensten kunnen we helaas niet garanderen dat je pakket ook daadwerkelijk zo snel bij je bezorgd wordt.

Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om je retour aan te melden. Dit kan eenvoudig via je account. Daarna heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.

De kosten voor de retourzending komen voor je eigen rekening. Hoe retourneren precies in zijn werk gaat, lees je in het retourbeleid.

Is retourneren gratis?

Helaas kunnen we op dit moment geen gratis retourneren aanbieden. De kosten voor het terugsturen betaal je dus zelf. De verwerking van je retour is wel gratis. Je betaalt dus, los van het verzenden, geen extra retourkosten.

Retourneer je je hele bestelling? Dan betalen we de prijs van alle producten én eventuele betaalde verzendkosten terug. Dit geldt dus niet voor de verzendkosten van het retourpakket.

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat kan ik doen?

Dat is natuurlijk erg vervelend. Helaas zijn pakketdiensten niet altijd even voorzichtig met pakketten, ondanks de waarschuwingsstickers die wij op onze pakketten plakken. We lossen het graag netjes voor je op.

Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via info@studio-leja.nl en stuur een duidelijke foto mee van:

  • Het beschadigde product
  • De verpakking (inclusief verzendlabel)

We bekijken de situatie en zorgen voor een passende oplossing.

Let op: meld schade altijd binnen 48 uur, zodat we ook bij de vervoerder een schadeclaim kunnen indienen.

Wat zijn de stappen van de retourprocedure?

Alle informatie over retourneren kun je vinden in ons retourbeleid.

Producten

Kan het servies in de vaatwasser?

Het meeste servies uit ons assortiment kunnen in de vaatwasser. Kijk altijd bij de specificaties om per product te zien of dit kan. We proberen met het samenstellen van ons assortiment altijd rekening te houden met gebruiksgemak.

Ik zoek een artikel in een specifieke kleur of maat, kan dat?

In sommige gevallen is het mogelijk om maatwerkopdrachten te verstrekken. Neem daarvoor contact met ons op via het contactformulier.

Wat doen jullie aan duurzaamheid?

Wij werken zo veel mogelijk met duurzame leveranciers en producten met een lange levensduur. Daarnaast hergebruiken we verpakkingsmateriaal van de leveranciers zo veel mogelijk om jouw artikelen goed te beschermen tijdens het transport.

De dozen waarin wij verzenden zijn FSC®-gecertificeerd.

Woon je in Arnhem-Zuid? Dan bezorgen we je pakket persoonlijk (en gratis). Dit scheelt jou geld en het hoeft niet met de pakketdienst vervoerd te worden. Dat is extra duurzaam.

Ik twijfel over een product, wat kan ik doen?

We snappen dat je een product eerst goed wilt bekijken voordat je het koopt. Daarom kun je altijd contact met ons opnemen met je vragen. In sommige gevallen kunnen wij bijvoorbeeld een productvideo opsturen, of extra foto's maken. Ook kun je op onze Instagram-pagina meer beeldmateriaal van onze producten vinden.

Overig

Ik heb een tip of opmerking, waar kan ik terecht?

Wij zijn als groeiend bedrijf heel blij met alle feedback van onze klanten! Als je een opmerking, tip of vraag hebt, dan horen wij het daarom graag.

Klantbeleving vinden wij erg belangrijk en jouw ervaring met Studio Leja is daarom heel waardevol.

Kan ik mijn bestelling of product(en) als cadeau laten inpakken?

Op dit moment bieden wij geen inpakservice aan. Mocht je hier behoefte aan hebben, laat het ons vooral weten! Misschien dat we in de toekomst wel een inpakservice zullen aanbieden.

Contactformulier